Online, putem naše web stranice tako da odaberete objekt i termin boravka te slijedite daljnje upute koje Vam nudi sustav. Svoj dolazak garantirate kreditnom karticom ili uplatom akontacije.
2. Kako mogu izvršiti uplatu rezervacije?
Uplata akontacije može se izvršiti uplatom putem bankovnog transfera na naš račun ili garancijom putem kreditne kartice.
3. Kako mogu promijeniti ili otkazati rezervaciju?
Ako želite izmijeniti ili otkazati postojeću rezervaciju, možete to učiniti online, telefonskim pozivom na broj +385 (0)52 813 557 ili slanjem poruke e-pošte na adresu sales@porton.hr.
4. Koji su uvjeti otkaza rezervacije?
Uvjeti otkazivanja rezervacije navedeni su u općim uvjetima poslovanja. Molimo Vas da detaljno pročitate opće uvjete prije potvrđivanja rezervacije.
5. Kako znam da je moja rezervacija potvrđena?
Ako rezervaciju garantirate kreditnom karticom, rezervacija se potvrđuje trenutačno. Ako ste odabrali plaćanje putem bankovnog transfera, Vaša je rezervacija na čekanju do primitka uplate (do 7 dana od nastanka rezervacije) na račun u poslovnoj banci. U oba slučaja na Vašu adresu e-pošte stiže potvrda rezervacije.
6. Mogu li na recepciji platiti u eurima?
Da, na recepciji je moguće plaćanje u eurima.
7. Kojim kreditnim karticama mogu platiti svoj odmor?
Moguće je plaćanje sljedećim karticama: Visa, Maestro, Mastercard.
8. Je li moja kartica sigurna na vašoj stranici?
Da, vaša kartica je potpuno sigurna na našoj službenoj web stranici.
9. Gdje mogu pronaći cijene smještaja?
Cijene smještaja vidljive su na našoj službenoj web stranici, nakon što odaberete željeni objekt i termin.
10. Jesu li cijene smještaja izražene po osobi ili po smještajnoj jedinici?
Za parcele su cijene smještaja izražene i po osobi i po tipu parcele, dok su za mobilne kućice cijene izražene po smještajnoj jedinici.
11. Koje su sve pristojbe uključene u cijenu?
U cijenu smještaja uključeni su PDV, boravišna pristojba i prijava.
Predbilježite se za posebne ponude
Predbilježite se za primanje posebnih ponuda i paketa.